Avatar billede sverreq Praktikant
14. november 2006 - 18:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor sidder harddisken på Fujitsu Siemens Lifebook

Jeg er ikke helt sikker på, hvor harddisken sidder på min Lifebook S7010 fra Fujitsu Siemens.

Jeg vil gerne have den ud, fordi computeren er fuldstændig død, og jeg håber, at kunne overføre dokumenter fra harddisken...

Hvor sidder harddisken og er det nemt nok at overføre filerne?
Avatar billede dragox05 Nybegynder
14. november 2006 - 20:45 #1
den sku gerne sidde i siden med blot en enkelt skruge
lidt ligesom dvd drevet
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. november 2006 - 10:02 #2
Normalt er harddisken i en bærbar mindre end dem i stationære, så du skal have en adapter for at få den sat til din stationære, hvis det er dét du havde tænkt dig? Og derfra er det ligesom at overføre andre filer...
Avatar billede sverreq Praktikant
21. november 2006 - 17:28 #3
Tak. Har I fået point nu?
Avatar billede geforce3 Praktikant
21. november 2006 - 21:02 #4
Nope - for at give point skal vi lægge et svar, som du markerer og trykker accepter ved. Jeg lægger et svar i tilfælde af du mener jeg er berretiget ;)