Avatar billede ellebaek Nybegynder
01. december 2006 - 22:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Package med envelope og phone

Hej alle.

Jeg leder efter en latex package der bl.a. indeholder ikonerne \Envelope og \Phone. det er en pakke der vidst nok bare kan benyttes direkte i latex, men jeg kan ikke finde den nogen steder.

Jeg har tidligere haft denne pakke, men den er gået tabt i forbindelse med en formatering engang tror jeg.

de 2 kommandoer jeg skrev ovenfor laver en lille kuvert og en telefon.

Jeg skal bruge det til mig CV, derfor skulle det gerne være denne pakke jeg får fat i..

Håber der er nogen der kan lede mig på rette spor :-)

Mvh. Jens
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2006 - 22:22 #1
The comprehensive LaTeX Symbol list er din ven.

http://www.ctan.org/tex-archive/info/symbols/comprehensive/

iflg. side 56 i min version er det måske pakken bbding du søger

/daleif
Avatar billede ellebaek Nybegynder
01. december 2006 - 22:42 #2
Hey daleif...

Det ser helt rigtigt ud..
Men jeg kan ikke rigtid få den til at spille med min version af latex...
Men kæmper lige med det, og vender tilbage...

Desværre først på søndag.. håber det er i orden?

mvh. Jens
Avatar billede ellebaek Nybegynder
08. december 2006 - 11:03 #3
hvor glemsom kan man være...

undskyld mange gange, og mange tak for hjælpen!
Det var præcis den pakke jeg skulle bruge...

Mvh. Jens