Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. december 2006 - 19:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvor er TV2 News på parabol?

Hej Alle sammen

Hvor kan man lige finde tv2 news på parabolen

Har dekoder og kort.. mangler bare frekvens osv..

håber på hurtigt svar

//therealyoda
Avatar billede cow2 Nybegynder
02. december 2006 - 19:40 #1
Det kræver du har et viasat digital abn. Derefter skal du gå ind og lave en automatisk kanalsøgning og så kommer den ind i listen....

Du skal ikke bruge en frekvens den skulle den gerne finde ud af automatisk...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
02. december 2006 - 19:43 #2
Lav en søgning på netværk, hvor parametrene skal være følgende:
Frekvens: 12092 - Vertikal. 27500 - 3/4.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
03. december 2006 - 09:42 #3
Jeg har forsøgt med en søgning, og der kom intet..

Den leverer godt nok lidt over 2000 kanaler i en kanalsøgning, men ikke lige tv2News

jeg prøver lige dit svar senere i dag niels..
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
03. december 2006 - 12:49 #5
niels.. har nu prøvet som du skriver og får stadig ikke nogen tv2NEWS ind i systemet

Det er en Strong srt 8700 modtagerbox med både VIASAT og CANAL DIGITAL kort..
hvis det gør nogen forskel.

gode forslag ønskes
Avatar billede niels_hansen Praktikant
03. december 2006 - 16:33 #6
hmm tilsyneladende virker det kun hos nogen, andre må lave en komplet kanal søgning for at få den frem, dit CD kort har ingen betydning (det er kun Viasat der har ingået en aftale med dem om distributering af TV2 news)
Avatar billede kile Nybegynder
04. december 2006 - 14:01 #7
Hvorfor afviser du svar, jeg har udført fuldstændig det samme og har fulgt denne:

SÅDAN FINDER DU TV 2 NEWS:
TV 2 NEWS ligger på kanalplads 54 eller 74. Hvis din parabolmodtager ikke automatisk har opdateret kanallisten, kan du selv lave en kanalsøgning. Læs HER hvordan

Taget herfra http://www.viasat.dk/main.phtml?page_type=document&document=86011

Du skal så selv ændre/flytte den til den plads du vil have den på osv.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
05. december 2006 - 12:49 #8
Jeg har prøvet at lave en komplet søgning , og delvise søgninger..

Nu er det droppet og der er tilkaldt en parabolmontør..
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 12:58 #9
mystisk, men tak for point ;)
Avatar billede kile Nybegynder
05. december 2006 - 13:46 #10
Hmm, I kender måske hinanden og derfor at niels_hansens svar er mere rigtigt end mit, for det er ikke tilfældet.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
05. december 2006 - 13:54 #11
Rolig nu kile..
1. du linker kun til de sider jeg selv kan finde ved at gå ind på viasat.dk og tv2news.dk

tror du ik jeg selv har været derinde inden jeg spørger på eksperten ?..
Derfor er dit svar afvist.

2. niels fortæller lidt mere om FREKVENS .. Som jeg jo netop havde med i spørgsmålet. i første omgang.
Derfor hans svar mere rigtigt end dit.

3. jeg skriver.. inden du svarer.. at jeg HAR PRØVET en kanal søgning.. og alt hvad du linker til .. i BEGGE dine svar.. er hvordan man laver en kanal søgning.
igen.. derfor dit svar er afvist.

Hvis ikke dette er grund nok .. så må du jo tro hvad du vil .. men nej.. jeg kender ikke niels..
Avatar billede kile Nybegynder
05. december 2006 - 14:05 #12
Nu står der jo ingen steder , hvad du har prøvet - du spørger:
"Hvor kan man lige finde tv2 news på parabolen"
Det gør du på kanal 54 eller 74, HVIS din modtager er automatisk opdateret ellers skal du lave en søgning. (står i linket)
En søgning vil så selv komme forbi den korrekte frekvens, ikke ?
Avatar billede kile Nybegynder
05. december 2006 - 14:53 #13
Hvorfor giver I dårlig karma, føj en flok børnehave bør i er !
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 14:55 #14
har IKKE givet karma!