Avatar billede baxie Nybegynder
17. december 2006 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Download-link i SWF-fil

Jeg er i gang med at lave en flash-produktion, der skal ligge på en cd indtil videre. I denne produktion skal jeg kunne downloade nogle word-dokumenter.

Hvordan gør man det lettest?
Avatar billede mat Nybegynder
17. december 2006 - 22:22 #1
Du kan kalde et php script der sender en header, der tvinger en browsers (såfremt du bruger sådan en) download dialog til at åbne ( se http://dk2.php.net/header ).

mvh mat
Avatar billede baxie Nybegynder
18. december 2006 - 16:45 #2
Hej Mat

Det har jeg pillet ved, men problemet er, at jeg skal introducere den på en CD og der skal funktionen helst virke, da det er eksamensprojekt....
Avatar billede baxie Nybegynder
30. januar 2007 - 09:34 #3
Måtte aflevere uden funktionen.