Avatar billede cobran Praktikant
20. december 2006 - 21:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

6230i billleder

når jeg sætter mit mobil memory card til min bærbar så finder den kun mp3 filerne jeg har lagt ind  ... men er det muligt at finde de billeder jeg har taget MED mobilen, evt med et program eller noget der kan se de filtyper den bruger...?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 21:34 #1
de ligger standard i telefonens hukommelse.
Avatar billede cobran Praktikant
20. december 2006 - 21:36 #2
så det er ikke muligt at få lagt dem ned på computeren...?`
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 21:38 #3
jo da, det kan du sagtens, flyt dem fra telefonen hukommelse over til mmc kortet, eller benyt cp suite til at flytte / kopiere dem (kræver enten datakabel, bluetooth eller IR forbindelse)
Avatar billede cobran Praktikant
20. december 2006 - 21:43 #4
nåå okey super. takker.
Avatar billede lund_dk Praktikant
22. december 2006 - 10:08 #5
Har selv en 6230i, hvor den gemmer billerne på kortet.
Men beytter mig af Nokia PC Suite, via bluetooth forbindelse, hvor jeg kan "administrere" min telefon, og det virker perfekt!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 10:10 #6
det er fordi du har ændret det så den gemmer på kortet ;)