Avatar billede rangerbs Nybegynder
26. december 2006 - 20:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

surround sound - pc højtaler

hej..

kan jeg sætte disse pc-højtalere til en dvd på nogen måde? min DVD har dolby digital surround sound system..

det er de her højtalere:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&ID=195049

er der noget specialt man kan gøre?
mvh Jeppe
Avatar billede norbert_ Nybegynder
26. december 2006 - 20:06 #1
Hvis du har 6 udgange på din DVD-afspiller, kan jeg ikke se nogen hindring i, at du skulle kunne gøre det.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
26. december 2006 - 20:09 #2
Hvis du læser under "PRODUCENTENS BESKRIVELSE", står der jo højt og tydeligt, at du kan sætte den til en DVD-afspiller, hvis der er 5.1 analog udgang på maskinen. Så det er bare at gå til den :-)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
26. december 2006 - 20:40 #3
oki.. men har også kigget på nogle højtallere, hvor der kun er tilslutning til computeren med det der normale tynde stik.. kan man så købe en "adapter" som kan lave det om?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
28. juni 2008 - 14:38 #4
hmm