Avatar billede accesspro Nybegynder
03. januar 2007 - 20:30 Der er 2 kommentarer

OS Commerce og PHP ekspert

Jeg leder efter en OS Commerce og PHP ekspert til ad hoc opgaver på vores site www.autolog.dk. Du vil blive aflønnet på time basis. Første opgaver forventer jeg er ca. 2 dages arbejde, men der vil løbende komme nye ting til vi skal have lavet.

Kontakt mig på 45480104

Med Venlig Hilsen
Robert Holm
Avatar billede accesspro Nybegynder
03. januar 2007 - 20:37 #1
Du kan også kontakte mig på min mail rh@autolog.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. januar 2007 - 11:08 #2
Email mig på yeuxbleus@gmail.com hvis du ikke allerede har fundet en udvikler. Arbejder som Senior Internet Konsulent i Tokyo og har eget firma - hvis du vil have optimale løsninger og ikke bare en lappe løsning her og der

Fordelen ved at jeg bor på den anden side af kloden er, at dit problem er løst næste morgen når du står op, fremfor ved dags ende :)