Avatar billede kennot Nybegynder
07. januar 2007 - 23:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

isass.exe

Hey.

Jeg sad ved mine bærbar og lukkede låget på den og da jeg åbnede låget et stykke tid efter var den slukket, også prøvet jeg så at tænde igen og den ville så ikke starte op.

Den kommer næsten dertil hvor man kan skrive kode. Så popper der et lille vindue op hvor der står noget med at der var en handling der ikke kunne udføres eller  noget og noget fejl med isass.exe og derefter lukker computeren bare ned med det samme igen.

Jeg har så prøvet i fejlsikret tilstand osv. hvor den gør det samme.

Så tænkte jeg så at jeg ville formatere mit c: og satte xp i og derefter nåede jeg kun til der hvor man skal fejl om man vil reperaere eller ej så slukker computeren med det samme. Har prøver 1 milliard gange og det er det samme hver gang. Kan virkelig intet gøre.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede kennot Nybegynder
07. januar 2007 - 23:28 #1
Lige et par rettelser :)

Hey.

Jeg sad ved min bærbar og lukkede låget på den og da jeg åbnede låget et stykke tid efter var den slukket, også prøvede jeg så at tænde igen og den ville så ikke starte op.

Den kommer næsten dertil hvor man kan skrive kode for at komme ind i windows. Så popper der et lille vindue op hvor der står noget med at der var en handling der ikke kunne udføres eller noget og noget fejl med isass.exe og derefter lukker computeren bare ned med det samme igen.

Jeg har så prøvet i fejlsikret tilstand osv. hvor den gør det samme.

Så tænkte jeg så at jeg ville formatere mit c: og satte xp i og derefter nåede jeg kun til der hvor man skal vælge om man vil reperaere eller ej så slukker computeren med det samme. Har prøvet 1 milliard gange og det er det samme hver gang. Kan virkelig intet gøre.

Nogle der kan hjælpe?
07. januar 2007 - 23:36 #2
Avatar billede hcma Novice
08. januar 2007 - 12:32 #4
hvis det er ISASS.exe  er det en virus. Hvis det er LSASS.exe er det måske noget andet.
så hvad er det  ISASS eller LSASS  ?
Avatar billede kennot Nybegynder
08. januar 2007 - 13:29 #5
hcma <-  Jeg er næsten sikker på at det er ISASS.exe men er ikke 100% men næsten. Kan nemlig ikke nå at læse det mere fordi den lukker alt for hurtigt ned.
I starten kunne jeg nå at se det og jeg mener at det var ISASS.exe .
Avatar billede kennot Nybegynder
08. januar 2007 - 13:31 #6
dr1 <-- Jeg tager lige den der KILLDISK op til overvejning da jeg jo har noget på mit D: som jeg vil gemme. Ville gerne kunne bare formatere mit C: hvis det muligt .
08. januar 2007 - 14:12 #7
... det burde da være muligt at bruge total geninstall - se i
http://www.spywareinfo.dk/manualer/xp-installation.htm

HUSK AT VÆLGE RIGTIG PARTION C:
Avatar billede kennot Nybegynder
08. januar 2007 - 15:40 #8
Jamen computere lukker jo bare ned med det samme når jeg kommer ind i menuen med at kunne vælge det drev jeg vik formatere .
Avatar billede hcma Novice
08. januar 2007 - 15:58 #9
booter du op på din WinXP-CD ?
Avatar billede kennot Nybegynder
08. januar 2007 - 18:41 #10
Hvordan booter op? Jeg booter kun op fra den når jeg vil ind og formatere den. Eller booter den jo som standart bare fra harddisk?
Avatar billede hcma Novice
08. januar 2007 - 18:48 #11
du kan også boote op på cd og så lave en Install eller "nøjes" med en Repair, som bibeholder alle dine programmer, indstillinger o.s.v. Det eneste (ved repair) der skal geninstalleres er dine updates og de drivere, du selv har lagt ind.
Avatar billede kennot Nybegynder
08. januar 2007 - 21:03 #12
Det er jeg helt klar over men computeren lukker ned iden jeg når dertil..
Avatar billede kennot Nybegynder
10. januar 2007 - 11:09 #13
Computeren virker igen. Den blev banket lidt på også startet den op og virkede normalt det er lidt underligt. Måske er det en hardwarefejl.
Avatar billede kennot Nybegynder
13. januar 2007 - 16:08 #14
Jeg tror jeg snupper mine point selv da den jo blev repareret af sig selv :)
Avatar billede kennot Nybegynder
13. januar 2007 - 16:08 #15
:)