Avatar billede migo Nybegynder
08. januar 2007 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C5, udskrift af balance og budget-type-kode, hjæp det driller

Jeg har for første gang bogført et budget, kan se det på kontokortets sidste/tredje faneblad, så jeg ved det er "lagt ind". Jeg har tjekket at den stod til typen "budget" under tilpasninger, inden jeg bogførte.

Ved udskrift af balancen, hvor jeg har en en linie til budget, her er problemet: Har læst i "Hjælp" at jeg skal vælge budgettype: "budget", "rev1", "rev2" o.s.v. i kolonnen "Budget", v.h.a. CTRL+H, problemet er bare der der i feltet står teksten: "CTRL + H", og jeg kan IKKE får den tekst væk, tværtimod, så går programmet ned hvis jeg roder for meget med det. Jeg forsøger at trykke CTRL+H" i feltet, for jeg har forstået at det er her jeg skal vælge budget typen. Og så troede jeg skulle komme en boks om med de forskellige valgmuligheder, men det gør der ikke, der står kun "Budget" og "ALT + H", hvis jeg så går ned og stiller mig på "Budget" og trykker på "F3", så er det at programmet går død, og jeg får den vanlige Microsoft fejlmeddelelse.

Kan nogen fortælle mig om det er mig der har misforstået noget, eller om der er en bug i min C5 - ny opdateret i 2006 for mange mange penge! Tør snart ikke ringe til vore konsulenthus, for det koster en mindre formue hver gang.

Annemette
Avatar billede mariaf Juniormester
08. januar 2007 - 16:12 #1
Du skal rette din balance under Tilpasning - husk at gemme den.

Det burde allerhøjst koste et kvarter at få hjælp til denne - ellers find et andet konsulenthus. I kunne måske også få en fast pris for telefonsupport?
Avatar billede migo Nybegynder
13. januar 2007 - 14:28 #2
Det virkede, nu kan jeg udskrive budget sammen med realiserede tal.  Så tusind tak for hjælpen.

Desværre står der stadig "ALT+H" i feltet, men det jo nok en generel fejl i C5.
Avatar billede migo Nybegynder
13. januar 2007 - 14:30 #3
Jeg er faktisk ikke rigtig klar over om du har fået mine point, jeg har trykket på accepter et par gange!
Avatar billede migo Nybegynder
13. januar 2007 - 14:30 #4
Jo, nu kan jeg se det lykkedes. Tak for nu.