Avatar billede jones33 Nybegynder
08. januar 2007 - 18:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bærbar computer til at spille på. Hvilken af disse er bedst?

Hej.

Jeg har tænkt mig at købe en bærbar computer til studier, men som også kan bruges til at spille spil på (herunder Halflife 2, Battlefield 2). Jeg ved godt at en stationær er bedre, men jeg synes sådan én er for upraktisk. Jeg har set på to computerer og jeg vil gerne høre jeres mening om hvilken én I tror er bedst. Eller bud på andre, som I tror er bedre.

- http://zepto.com/(b2thwyjhd3vauljprkdk1wmt)/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&notebookid=U7xCYxhiJyUzOKma

- Dells Inspiron 9400 med GForce Go7900 grafikkort
Avatar billede durany Nybegynder
08. januar 2007 - 18:55 #1
begge links føre til samme side..
Avatar billede haverslev Novice
08. januar 2007 - 20:00 #2
Der er kun et link - Zepto Znote 6615WD - Gamer
Men hvileken en af de tre modeller ?

Det andet er her, men hvad er/skal den konfiguretet med - udover GForce Go7900??: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/notebooks_Q4_W8_inspn_9400_n01946?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
Avatar billede jones33 Nybegynder
09. januar 2007 - 15:59 #3
http://zepto.com/(b2thwyjhd3vauljprkdk1wmt)/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&notebookid=U7xCYxhiJyUzOKma

På denne side tænkte jeg på den model til højre af de tre.

http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/notebooks_Q4_W8_inspn_9400_n01946?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Her er Dell'en. Hvilken af de to tror I er bedst til at spille på? Den skal jo gerne kunne trække de store spil.

På forhånd tak.
Avatar billede haverslev Novice
09. januar 2007 - 19:55 #4
Helt klart denne Zepto Extreme, MEN med et 12 celle batteri:
http://zepto.com/(b2thwyjhd3vauljprkdk1wmt)/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&notebookid=U7xCYxhiJyUzOKma
Avatar billede jones33 Nybegynder
10. januar 2007 - 20:25 #5
Tror du at Zepto Extreme vil kunne spille de nye spil der kommer, selvom de måske har nogle forholdsvis høje krav til computeren?
Avatar billede haverslev Novice
10. januar 2007 - 20:32 #6
Ja, du vil kunne køre de fleste spil der er fremme Pt., dog skal du nok regne med at køre det mest krævende spil i en lidt lavere opløsning (The elder - OBLIVION )
Avatar billede jones33 Nybegynder
10. januar 2007 - 20:35 #7
Ja ok, det er klart. Tænkte på om du tror den kan køre BF2 og HL2 i en fin opløsning uden at lagge.
Avatar billede haverslev Novice
10. januar 2007 - 20:37 #8
Det skulle der ikke være nogen problemer i, den klare det uden lag ;o)
Avatar billede jones33 Nybegynder
10. januar 2007 - 20:46 #9
Ok. Mange tak for hjælpen :). Den har været rigtig god!
Avatar billede haverslev Novice
10. januar 2007 - 20:53 #10
Avatar billede jones33 Nybegynder
11. januar 2007 - 10:17 #11
Jeg håber du har fået pointene :)
Avatar billede haverslev Novice
11. januar 2007 - 11:52 #12
Alt ok, takker ;o)