Avatar billede larsbek Nybegynder
08. januar 2007 - 21:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Backup Office Outlook 2003 pst filer

Jeg har slavisk læst mig frem til at det skulle være nok at tage en backup af pst filen i outlook 2003, det har jeg gjort dagligt i et par år. Nu crachede min harddisk, hurra for backup, MEN jeg kan fint importere filer, private mapper (pst fil) og vupti så er alle mine emails på plads, men hvor er mine email konti, mine regler (uønsket mail, flagmarkering m.m.) og alle mine emailadresser, kartoteket er tomt. Noget hjælp at hente her, eller skal jeg gøre det anderledes fremover ?
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. januar 2007 - 22:04 #1
Regler og Konti bliver ikke gemt i din PST fil. Du kan godt exportere dine kontoopsætninger, men det har ikke noget med din PST fil at gøre, og skal foretages manuelt
Avatar billede larsbek Nybegynder
08. januar 2007 - 22:14 #2
ok har du nogle tips til hvordan man backup emailadr. regler og konti ? eller skal jeg lave et nyt spml ?
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. januar 2007 - 22:25 #3
Reglerne kan du exportere under:
Tools -> Rules Wizard -> Options.

Der klikker du så "Export Rules" og vælger hvor de skal ligge.

Konti kan du exportere ved at gå ind under
Files -> import export -> email accounts
Avatar billede larsbek Nybegynder
08. januar 2007 - 22:27 #4
tak for hurtig hjælp ;-)
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. januar 2007 - 22:28 #5
på dansk hedder den vist "funktioner" -> "regler" -> "indstillinger" (den knap yderes til højre
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. januar 2007 - 22:28 #6
velbekommen :D