Avatar billede jones33 Nybegynder
12. januar 2007 - 19:11 Der er 2 kommentarer

Spilbar bærbar. Spørgsmål om Zepto's Znote 6615WD

Hej. Jeg har tænkt mig at købe en bærbar computer, som jeg kan spille på.
Kender du Zepto's model Znote 6615WD? www.zepto.dk her kan man se modellen. Eller er der en andel model som er bedre til at spille på?
Jeg vil nemlig gerne have en skærm der er TFT, så den ikke giver så meget genskin. Kan man se om den har S-video.
En sidste ting, hvis man køber den uden styresystem, er det så lige så let at installere windows, som når man formatere sin pc ved hjælp af windows-cden.
Avatar billede espersen Novice
13. januar 2007 - 21:45 #1
her er en anmeldelse af den http://laptopworld.dk/Zepto_Znote_6615WD.php
Avatar billede keenkbh Nybegynder
16. januar 2007 - 23:08 #2
jeg har lige læst en anmeldelse inde på pcworld.dk, hvor de tester en hel masse bærbare. Du kan jo prøve at læse den...

http://www.pcworld.dk/art/8355?page=1

Her får Zepto'en nemlig både ros, men også en del ris. Du kan jo læse den, og se om du bliver klogere.