Avatar billede milou Nybegynder
14. januar 2007 - 00:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opkobling falder ud

har i lang tid haft problem med at min opkobling (TDC, ISDN, Lan, 2048/512) ganske kortvarigt falder ud i et par sekunder ca. hver femte minut. Netværksforbindelsen melder at "LAN ikke er tilsluttet" og går så straks på igen.

nogen bud??
Avatar billede leif Seniormester
14. januar 2007 - 09:58 #1
Kontroller at kablet ikke sidder løst i et af stikkene
Avatar billede guezz Nybegynder
15. januar 2007 - 11:54 #2
Jeg har før oplevet lign. fejl , det der "normalt" er galt er en defekt router/switch.
Avatar billede milou Nybegynder
17. januar 2007 - 13:59 #3
kabel og stik er ok og jeg har skiftet både router og switch men får samme problem.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
17. januar 2007 - 14:07 #4
Prøvet med et nyt netværkskort?
Avatar billede milou Nybegynder
07. april 2007 - 10:54 #5
Nyt kort ændrer heller ikke noget