Avatar billede h7iws Nybegynder
14. januar 2007 - 06:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Screensaver start form i child-window

Jeg har lavet en lille screensaver, og vil nu gerne at den vises rigtigt i menuen under "egenskaber for skærm" fanebladet pauseskærm.
Jeg har fundet ud af at programmet modtager et hwns i flg form: "/c 3408774" hvor dette hWnd så er for et child-vindue i egenskabsboksen (det er altså et handle til den lille skærm).

Jeg må tilstå at jeg ikke forstår det med hWnd osv. hvorfor jeg gerne vil have lidt hjælp.
Hvordan kan jeg få vist en Form fra mit program derinde? (i skærmen altså)

Håber I forstår hvad jeg mener, og at I kan hjælpe.
Pfh Mange tak
/h7iws
Avatar billede sjh Nybegynder
14. januar 2007 - 11:34 #1
Er det Visual Basic 6 eller Visual Basic.NET vi snakker om?
Avatar billede h7iws Nybegynder
14. januar 2007 - 12:16 #2
Undskyld, sådan noget tager man bare for givet :p
Det er VB6 :)
Avatar billede sjh Nybegynder
14. januar 2007 - 12:22 #3
Ikke nå der er flere som bruger kategorien Visual Basic som Visual Basic.NET

Prøv at se under :
\Programmer\Microsoft Visual Studio\Common\UNSUPPRT\SSAVER

eller på din CD-ROM

\Common\UNSUPPRT\SSAVER

der er en lille screensaver som kan det du vil..
Avatar billede sjh Nybegynder
14. januar 2007 - 12:24 #4
CD-ROM : \COMMON\TOOLS\VB\UNSUPPRT\SSAVER
Avatar billede h7iws Nybegynder
14. januar 2007 - 12:39 #5
takker, ser lige på det ...
h7iws
Avatar billede sjh Nybegynder
22. januar 2007 - 19:21 #6
Sker der noget..
Avatar billede h7iws Nybegynder
22. januar 2007 - 19:25 #7
Undskyld, troede jeg havde svaret igen herinde ... :s pinligt ...
Men jo, jeg har fundet ud af det nu, eslvom det det af en eller anden grund fejler en gang imellem ... :: ? ::
Men det er sikkert resten af min kode der gør det ..
Takker mange gange ;)
H7iws