Avatar billede sbe Nybegynder
16. januar 2007 - 12:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Musik fra pc til anlæg

Hej

Jeg har et problem med at afspille musikfiler fra min pc over mit anlæg. Jeg har tidligere kunnet gøre det uden problemer via min stationære pc, men ikke efter jeg har købt en bærbar - en Toshiba Satellite P100-253 mener jeg den hedder. Jeg har tidligere taget signalet fra output på lydkortet via et minijack som bliver splittet op til coax og der igennem sat til min forstærker. Af en eller anden årsag får jeg ingen lyd, når jeg gør det med den bærbare. Herre træls!!!Nogen forslag?
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
16. januar 2007 - 14:27 #1
Der følger helt sikkert et program med til din bærbar som styre din lyd, du skal ind i det program og vælge du afspiller til Line Out eller lign..
Har haft det samme på min computer derhjemme, der skal jeg ind i et program for at kunne skifte fra anlæg til hørebøffer :) så prøv i det program hvis der er et med..
Avatar billede sbe Nybegynder
16. januar 2007 - 14:46 #2
Det lyder bestemt som en mulighed. Jeg tjekker når jeg kommer hjem i dag og vender tilbage.
Avatar billede sbe Nybegynder
17. januar 2007 - 21:59 #3
Jeg kan ikke rigtig finde frem til noget synes jeg. Bruger Win XP og iTunes. Andre der har forslag eller kan du uddybe dit svar michaelkaas? Kan ikke finde noget som helst, som ligner indstilling af line out  :-(
Avatar billede sbe Nybegynder
17. januar 2007 - 22:25 #4
Jeg gav det lige en chance til og fandt indstillingen. Dejligt :-) Tak for hjælpen