Avatar billede fagerholt Nybegynder
17. januar 2007 - 09:03 Der er 1 kommentar

Hvem kan lave 5 ikoner til CMS

Til administrationsmenu i et CMS skal jeg bruge 5 ikoner, da de nuværende ikke rigtigt dækker.
1: Editer aktuelle sidens indhold
2: Side specifikke egenskaber (dropdown menu)
3: Site specifikke egenskaber (dropdown menu)
4: Blandet: Hjælp, skift password, logud (dropdown menu)
5: Dropdown menu med sites hirakiske menustruktur
(se det live på http://demo.profiledit.dk/admin efter at være logget ind)

Til at starte med vil jeg gerne høre hvem som kunne være interesseret i at lave ikonerne og se eksempler på deres kunnen. Betalingen kan enten være point eller penge.
Avatar billede roscow Nybegynder
19. januar 2007 - 22:17 #1
Hej

Jeg kunne da godt være interresseret. Pt. har jeg ikke lige noget jeg kan vise dig som refferance, men hvis du siger hvordan du forestiller dig hvordan det skal se ud, kan jeg jo prøve at bikse noget sammen, og så kan du se om du kan bruge det.

kontakt mig evt. på schadegg_3@hotmail.com

Hilsen Martin