Avatar billede per_f Novice
20. januar 2007 - 06:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mac og named anchors

kan det passe at mac har svært ved named anchors?
for at gå fra en html side til et specifikt sted i en .swf i en anden html side, bruger jeg named anchors i index filen (index.html#featuresanker). men det virker ikke på min mac, men på pc'er (dog ikke alle)
er der nogen der ved noget om dette?
tjek evt www.katznelson.dk hvis det ikke gir mening. Åbn en af filmene i "features". og prøv derefter at klikke på "features" i menuen forneden. i stedet for at gå til features menuen, ender man på forsiden.
meget frustrerende
Avatar billede per_f Novice
20. januar 2007 - 06:23 #1
og det skal så være www.davidkatznelson.dk  SORRY
Avatar billede andersbro Nybegynder
20. januar 2007 - 19:12 #2
ikke på min mac/Safari kombi...
Avatar billede andersbro Nybegynder
20. januar 2007 - 19:13 #3
og heller ikke på min mac/FF...
Avatar billede per_f Novice
22. januar 2007 - 20:21 #4
hmm...vil det sige at du ikke hvade problemer med at navigere på den hjemmeside jeg linkede til? jeg bruger nemlig også Safari, er det en mon setting i Safari?
Avatar billede per_f Novice
16. maj 2016 - 17:49 #5
skal bare lukke gamle spørgsmål