Avatar billede hairam Nybegynder
22. januar 2007 - 15:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filen Test.doc kan ikke åbnes

Hej ALle
Jeg sidder med denne besked, når jeg prøver at åbne et dokument inde fra word af
Fejlmeddelelsen siger:
Meddelelsen kan blive vist fordi at et antivirus program ikke tillader filen at blive åbnet................

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt.

Jeg vil helst ikke uninstall hele min officepakke idet at jeg ikke vil miste min Outlook opsætning.
Avatar billede robotten Praktikant
23. januar 2007 - 11:55 #1
Den kan jo være inficeret af virus?
Avatar billede robotten Praktikant
26. januar 2007 - 11:38 #2
Hvad siger en fuld virusscan?
Avatar billede hairam Nybegynder
28. januar 2007 - 15:23 #3
Intet jeg har prøvet alle de antivirus programmer jeg kender. har Afinstalleret office nu. En ny installation virker heller ikke kommer med den samme fejlmeddelese.
Avatar billede robotten Praktikant
07. februar 2007 - 11:16 #4
Her sker vist desværre ikke mere. Du kan evt. prøve at oprette spm. igen.
Avatar billede hairam Nybegynder
08. februar 2007 - 19:28 #5
Det ser sådan ud.. Heh ham der havde problemet er lige blevet fyret sååååå det betyder ikke så meget : )