Avatar billede zurekk Nybegynder
23. januar 2007 - 21:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Søger design-hjælp, betalling gives!!

Hej Eksperter,

Det jeg søger er "toppen" af et design.
Jeg søger ikke et helt design, men nærmere starten at et.
Eksempler:
http://peecee.dk/?id=24264
http://peecee.dk/?id=24265
http://peecee.dk/?id=24266
http://peecee.dk/?id=24267

Jeg har ingen problemer med at bruge grafik, og klippe ud, blablabla.. Men er simpelthen løbet tør for idéer.

Ting der SKAL være plads til er, Logo, søgning, login, menu, ekstra links/andet, og så kan jeg ikke lige komme på mere.

Det er faktisk meget ligetil :D Jeg skal ikke have lavet undersider, regner faktisk bare med at få noget ala. det på de screenshots øverst.
Jeg kan betale 1000-/+ alt efter hvor godt jeg syntes det bliver.
Jeg betaler ikke på forhånd, i laver, i viser, jeg bedømmer, og vi finder ud af en fair handel.

Jeg har et par krav:
- Helst lyse farver, medmindre i kan trylle lidt med de mørke.
- Ikke for meget grafik, da det skal være noget web 2.0-style, som du ser på de fleste af billederne.
- Noget nyt.
- Ikke for proppet.

Og så kan jeg ikke lige komme på andet =)

Så smid evt. noget reference og msn/mail, og jeg vil kontakte jer.

Kan være jeg har glemt noget, det vil så blive skrevet i en besvarelse :)
Avatar billede zurekk Nybegynder
23. januar 2007 - 21:48 #1
Kan ikke fortælle hvad siden skal handle om, men det vil primært være en målgruppe på 12-100år :P
Så lad det passe til alle aldre :D
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. januar 2007 - 23:17 #2
Det vil jeg meget gerne hjælpe dig med, men kan du ikke sende en mail til mig, adressen er tincordes på hotmail.com, om tidsramme og lidt flere oplysninger om hvad det er for en slags side. Så kigger jeg på det ...

Jeg kan skrive et par referencer når du kontakter mig.
Avatar billede trofo Nybegynder
23. januar 2007 - 23:18 #3
Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Referencer på www.trofo.dk

Med venlig hilsen
Troels Hansen
Avatar billede roscow Nybegynder
24. januar 2007 - 00:34 #4
Jeg har lavet et forslag. Du må lige smide en mail, så jeg kan sende det til dig...

skriv evt. til mig på schadegg_3@hotmail.com

venlig hilsen
Martin Schadegg Rasch Jensen
Avatar billede zurekk Nybegynder
24. januar 2007 - 17:17 #5
Hej,

Jeg kan af en eller anden grund ikke skrive en mail til tino og roscow, derfor har jeg tilføjet jer på msn istedet, så bare acceptér når i får en ansøgning :)
Avatar billede dragothica Nybegynder
24. januar 2007 - 17:30 #6
Hvis du stadig er interreseret i hjælp kan du tilføje mig på stev@popfyr.dk - så finder vi nok en løsning (:
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. januar 2007 - 18:02 #7
Hej igen, jeg har ikke modtaget noget på mail eller over messenger.

Prøv igen ... tinocordes på hotmail.com
Avatar billede roscow Nybegynder
24. januar 2007 - 19:07 #8
jeg har heller ikke modaget nogen ansøgning over messenger.
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. januar 2007 - 22:40 #9
Jeg har fået en invitation, men jeg kan stadig ikke se dine mailsadr. - jeg vil meget gerne hjælpe dig, men du bliver nok nødt til at sende en mail med de sidste oplysninger.
Avatar billede denz Nybegynder
25. januar 2007 - 15:43 #10
Hej vil meget gerne hjælpe

Du kan se referencer på www.denz-design.dk

Kontakt mig på mail dennis@denz-design.dk eller msn: denzdk@yahoo.dk

Mvh Dennis
Avatar billede zurekk Nybegynder
25. januar 2007 - 16:43 #11
Den vil stadig ikke sende mails til jeres hotmails.

Kan i ikke tilføje mail@zurekk.dk, det er min msn.
Avatar billede nqhr Nybegynder
30. januar 2007 - 00:27 #12
Hej, jeg vil meget gerne hjælpe dig med dette projekt.
Skriv til mig på offline14@hotmail.com, så finder vi ud af noget!
Avatar billede akg Nybegynder
06. februar 2007 - 09:33 #13
Jeg har lavet et forslag til hvordan peecee.dk kunne se ud...

http://www.akgp.dk/peecee/peecee1.gif

Du kan kontakte mig på web[a]akgp.dk - hvis dette har vagt din interresse..
Avatar billede akg Nybegynder
06. februar 2007 - 10:21 #14
Lige et forslag til...

http://www.akgp.dk/peecee/peecee2.gif

kontakt: web[a]akgp.dk
Avatar billede zurekk Nybegynder
21. april 2007 - 00:39 #15
Glemte at lukke dette topic, jeg undskylder akg.