Avatar billede rn11021 Nybegynder
24. januar 2007 - 13:51 Der er 11 kommentarer

2 skræme forskellige opløsninger, klon skærm

Jeg har lige fået sat LCD skærm om i stuen og har lagt kabler så den kan tilsluttes min computer...

Mit problem er bare jeg ikke rigtig kan få den til og vise den optimale opløsning på både min LCD skærm og min tft skærm.

Findes der ikke et program som kan løse dette eller noget andet...

Ville gerne kunne bruge mediecenter, surfe  osv. på LCd skærmen
24. januar 2007 - 14:21 #1
... forventer da at du har install korrekte driversæt til dig grafikkort ?
Avatar billede rn11021 Nybegynder
24. januar 2007 - 15:11 #2
Det har jeg ( næsten 100% sikker) men ved klon så skal være samme opløsning på begge skærme, og det er det problem jeg gerne vil have løst
Avatar billede c-holst Novice
24. januar 2007 - 20:20 #3
bruger du svideo eller fx dvi stik og kabler til at forbinde med.

antager at du har et nvidia kort
Avatar billede rn11021 Nybegynder
24. januar 2007 - 21:09 #4
Jeg bruger TFT på VGA port og LCD på DVI
Avatar billede c-holst Novice
24. januar 2007 - 22:16 #5
tænker over det til i morgen:-)
Avatar billede c-holst Novice
26. januar 2007 - 12:48 #6
mener det er forkert at anvende klon i dette tilfælde, da du så ikke optimalt kan køre med forskellige opløsniger på dine 2 skærme

begge dine skærme skal jo køre med den optimale opløsning og opdateringsfrekvens, beskrevet i manualen til ditto

for så at kunne køre med 2 skærme men have en startbjælke på hver, mener jeg du skal bruge dette købeprogram, som giver en række muligheder du ikke har med de originale drivere.

http://realtimesoft.com/ultramon/

tror det vil blive godt:-) og dollaren er jo billig
Avatar billede c-holst Novice
26. januar 2007 - 12:49 #7
glemte lige
mener du skal anvende dualview
Avatar billede rn11021 Nybegynder
27. januar 2007 - 11:49 #8
Jeg ved ikke om det er mig, men installed ultramon igår, men har stadig samme problem... Hvis explorer er lukket på TFT skærm, så ved jeg ikke hvordan jeg får den itl og åbne på LCD Skærm
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2007 - 13:54 #9
kører pt kun med en skærm, men har tidligere kørt med 2 på denne måde, og soom jeg husker det, kan man flytte tingene manuelt, men man kan også vist også bruge et tastetryk, hvad siger manualen
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2007 - 14:00 #10
har lige installeret, prøv at klikke på det ikon du har fået i din tray

kig på hotkeys
Avatar billede c-holst Novice
23. maj 2007 - 22:07 #11
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.