Avatar billede petersoender Nybegynder
30. januar 2007 - 09:28 Der er 15 kommentarer

Påmindelser vises ikke i Outlook

Jeg får følgende meddelelse, når Outlook åbnes:
"Der var problemer i forbindelse med læsning af en eller flere af påmindelserne. Nogle af påmindelserne vises måske ikke. Det lykkedes ikke at indlæse gentagelsesoplysningerne for aftalen"

Jeg har forsøgt at reparere Outlook og afinstallere og geninstallere, men jeg får stadigvæk ikke vist påmindelser.
Avatar billede jgni Nybegynder
30. januar 2007 - 15:47 #1
Har du en PDA på?
Avatar billede petersoender Nybegynder
01. februar 2007 - 07:51 #2
Nej
Avatar billede mile Juniormester
22. februar 2007 - 14:26 #3
Prøv denne:

Luk outlook
Start - kør
Outlook.exe /cleanreminders

ps. der er mellemrum før skråstregen
Avatar billede petersoender Nybegynder
22. februar 2007 - 14:52 #4
Har prøvet at køre Outlook.exe /cleanreminders - det virker desværre ikke, der kommer ingen påmindelser frem
Avatar billede mile Juniormester
22. februar 2007 - 15:01 #5
Ok prøv at gå på jagt i dine tilbagevendende møder. Et af dem kan være beskadiget og give den der melding om gentagelsesmønsteret.
Avatar billede mile Juniormester
22. februar 2007 - 15:02 #6
PS Når du kører en cleanreminders så vær opmærksom på at du ikke har en aktiv Messenger og lign. samtidigt med. Den holder nemlig liv i Outlook.
Avatar billede petersoender Nybegynder
22. februar 2007 - 15:38 #7
Har haft alle aftaler fjernet i Outlook og fik stadigvæk fejlen. Er efterhånden desperat. Vores IT-afd. mener ikke, at der er andet at gøre end at fjerne min profil fra AD, hvilket jeg helst vil undgå, da det fører en masse andre problemer med sig...
Har prøvet at køre cleanreminders uden Messenger.
Avatar billede scorch Nybegynder
06. marts 2008 - 15:47 #8
Fandt du nogensinde en løsning på dette? Jeg sidder med selvsamme problem nu.
Avatar billede petersoender Nybegynder
06. marts 2008 - 23:26 #9
Nej, desværre ikke. Jeg lever med hver dag at sige OK til den fejlmeddelelse der kommer frem, når jeg åbner Outlook. Hvis du finder en løsning er jeg naturligvis meget interesseret i at høre mere...
Avatar billede mile Juniormester
07. marts 2008 - 11:26 #10
Jeg har prøvet at google fejlen. De fleste svar jeg får er at man skal tage en visning der hedder "tilbagevende aftaler" i kalenderen. Man skal derefter åbne aftalerne en for en. Hvis man støder på en der ikke kan åbnes er det dén der fejler, og man kan slette den eller ændre gentagelsesoplysingerne for aftalen. Hvis I selv har mod på at støve rundt på nettet, så er her den engelske formulering af samme fejl:

"problem reading one or more of your reminders"
Avatar billede petersoender Nybegynder
07. marts 2008 - 13:38 #11
Det var dog fantastisk. Jeg gjorde som mile foreslog og nu får jeg påmindelserne igen.

Så mange tak :-)
Avatar billede mile Juniormester
07. marts 2008 - 13:55 #12
Det var da fedt. God weekend.
Avatar billede scorch Nybegynder
07. marts 2008 - 14:57 #13
Det hjalp også på min, jeg takker mange gange. Det tog kun et år for dig, at slippe af med det problem Peter...men tålmodighed er en dyd.
Avatar billede luffeposten Nybegynder
06. oktober 2008 - 14:04 #14
Hjalp også her. Takker
Avatar billede sovetryne Nybegynder
20. august 2010 - 15:00 #15
Ovenstående løsning hjalp ikke for mig (eller rettere: min kunde). Det, der var årsagen, er at .PST-filen var oprettet under datafiler TO gange. Efter jeg fjernede den ene (som ikke var standard), kom det hele til at virke.

Albert van Harten