Avatar billede callesen Praktikant
01. februar 2007 - 16:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ustabil IE 7

Jeg har opdateret til IE 7 (desværre) og den kører ustabilt. Jeg får fejlmeddelelsen med bla. står:
ModName: mshtml.dll
Har fundet og forsøgt med de 5 løsninger Microsoft selv anviser på deres supportside.
Jeg har altså afinstalleret diverse tilføjelsesprogrammer.
IE stopper bl.a. på den side der kommer, når jeg skal færdiggøre opdateringen af IE 7.
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2007 - 17:40 #1
Prøv først at afinstallere IE 7.0 og gå tilbage til IE6.0
Start > Kontrolpanel > Tilføj/Fjern programmer, find og markere IE7.0 og vælg fjern

Når den er afinstalleret, så hent og installere CCleaner:
http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm

Går udfra at dit windows XP er fuldt opdateret.
Installere IE 7.0 igen og sig ja til at beholde dine nuværende indstillinger, fra 6.0
Tillige så kan det der hedder "Crystal Clear" give et helt andet udseende på din skærm - incl. anden tekst - så fjern flueben.

Efterfølgende kan du prøve at aktiver "Crystal Clear" ved at klikke på funktioner i IE og vælg Internetindstillinger, klik på faneblad Avanceret og gå ned til menu punkt "Multimedier" og der kan du så sætte flueben i "Crystal Clear"
Avatar billede callesen Praktikant
01. februar 2007 - 18:51 #2
Tak for opskriften - installeringen stopper imidlertid med samme besked inden jeg kan sige 'ja' til at beholde mine nuværende indstillinger.
Ccleaner er installeret og har kørt.
Kan Norton Internet Security blokere for noget?
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2007 - 18:58 #3
Det er muligt at Norton Internet Security kan have indflydelse, men det kan jo blot deaktivere imens du henter og installere.
Avatar billede callesen Praktikant
01. februar 2007 - 18:59 #4
Også med Norton deaktiveret får jeg samme fejl.
Jeg prøver opskriften igen.
Avatar billede callesen Praktikant
01. februar 2007 - 19:00 #5
Uden Norton - selvfølgelig.
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2007 - 19:09 #6
Har du haft problemer med nogler updates ?
Feks denne, som muligvis ikke er installeret:
(HUSK at vælge DANSK eller Hvad du nu kører med af sprogversion)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=ff9bc431-01f3-48e8-9a58-d701d2e60c1d&DisplayLang=en
Avatar billede callesen Praktikant
02. februar 2007 - 09:42 #7
Lige efter dit sidste svar kunne jeg ikke klike i skrivefelter og skrive fx i dette felt. Straks efter gik det hele ned, og nu er hele maskinen umulig at boote - jeg sender den til doktor. Tak for svarene.