Avatar billede extream Nybegynder
08. februar 2007 - 14:51 Der er 7 kommentarer

specifik størrelse på et vindue

Jeg vil gerne have at når der linkes til min aspx fil så åbnes vinduet altid i en bestemt størrelse. Det er altså ikke på linket jeg vil definere en størrelse men server-side vil jeg kunne bestemme hvilken størrelse vinduet skal åbnes i - kan det lade sig gøre?
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
08. februar 2007 - 14:53 #1
du kan jo "bare" lave det så din aspx skriver den rigtige størrelse på vinduet der skal åbnes..
Avatar billede extream Nybegynder
08. februar 2007 - 14:58 #2
how
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
08. februar 2007 - 15:01 #3
kender ikke så meget til asp men noget i den her retning måske..
<script type="text/javascript">
  window.open(urlToOpen, vindueNavn, "height=<%=asp_height%>, width=<%=asp_width%>")
</script>

så skal du jo så ændre urlToOpen og evt. vindueNavn så det passer til din kode
Avatar billede extream Nybegynder
08. februar 2007 - 15:18 #4
hvordan skal jeg så kalde funktionen - og det skal ikke gøres på linket.
Avatar billede extream Nybegynder
08. februar 2007 - 16:05 #5
Jeg har fundet ud af at jeg kan bruge self.resizeTo(400,350); men hvordan kommer jeg af med scrollbar osv.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
08. februar 2007 - 16:44 #6
du kunne prøve at kigge på hvad der står her, men helt nøjagtigt hvordan det virker ved jeg ikke lige..
http://developer.mozilla.org/en/docs/DOM:window.toolbar

Der er link til de andre ting du vil have fjernet nederst på den side ..
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2007 - 14:40 #7