Avatar billede ritech Novice
15. februar 2007 - 14:49 Der er 2 kommentarer

pst fil, flytte til anden pc

på min normale arb station er pst fil tæt på 2 mb. Ønsker før jeg sletter gl mail at kopiere dem så de evt kan genfindes senere.
Har anden pc med w98 og har installeret office prof 97 hvor jeg gerne vil flytte dem til og her kunne åbne outlook for at sikre det virker.
Når jeg åbne outlook får jeg box :vælg profil og her står OUTLOOK. Der er ikke andre valgmuligheder. Vælger jeg OK får jeg at vide outlook ikke kan startes
hvad gør jeg forkert og hvordan for jeg flyttet pst fil så mail kan ses på min anden pc
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. februar 2007 - 14:58 #1
Kan du ikke højreklikke på outlook ikonet, og sætte en profil op? Når dette er gjort kan du gå op i filer->Importer/Exporter og få dine mails ind der.

Muligvis gå ind i kontrolpanel under Post og sætte det op
Avatar billede ritech Novice
15. februar 2007 - 15:41 #2
1) højreklik på ikon (nederst på skærm) giver ikke mulighed for noget der hedder PROFIL
2) under post kan jeg ikke aktivere knap:konfig e-mail konti og mapper. Heller ikke knap:datafiler. Knap:vis profiler har kun en fane Generel og her er tekst Outlook, ingen valg