Avatar billede prayer Nybegynder
18. februar 2007 - 22:40 Der er 2 kommentarer

HLSW med SRCDS

Hej. Jeg har installeret en counter strike dedicated server på min server. jeg kører den i console tilstand.

Men jeg har et problem.... Jeg vil jo gerne kunne bruge et program , specielt HLSW til at administrere serveren, det gør det meget nemmere frem for at skrive kommandoerne i consollen.. Så jeg installere HLSW og connecter til serveren, og intaster mit rcon password, jeg får status "ok"..

Jeg kan ændre instillingerne i serveren, altså sv_gravity osv osv..

Jeg kan skrive til alle på serveren gennem consollen, jeg kan skifte bane ..

Det eneste jeg ikke kan er at kicke og banne spillere... Når jeg højreklikker på en spiller er de alle grå så man ikke kan klikke på dem :S

Kan huske det har virket før , ( 1 års tid siden )

Hvorfor :S
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2007 - 22:57 #1
Her skal jeg lige højreklikke og vælge rcon status kommando før jeg kan.
Har altid været sådan for mig.
Avatar billede prayer Nybegynder
18. februar 2007 - 23:00 #2
har jeg prøvet , men i consollen kan jeg se at der står bad challenge for 85.xx.xx.xxx ip adressen ..