Avatar billede xhofa Nybegynder
24. februar 2007 - 10:13 Der er 1 løsning

MP4-afspiller genkendes ikke som ekstern-drev på alle pc'er

Hej.

Jeg har købt mig en billig mp4-afspiller på eBay. Mit problem er så det, at når jeg tilslutter den min egen pc, finder pc'en godt nok nyt hardware, men genkender ikke hvad det er.

Men hvis jeg tilslutter den til en anden pc. Bliver den installeret automatisk som flytbardisk.

Begge maskiner kører Windows XP.

Min PC har normalt ikke problemer med USB hardware. Min normale mp3-afspiller bliver fint genkendt som flytbardisk. Derudover har jeg også en ekstern harddisk tilsluttet som virker upåklageligt.

Nogen der har en idé om hvad problemet kan være?

Mvh
Robert
Avatar billede xhofa Nybegynder
28. marts 2007 - 17:20 #1
Jeg er kommet frem til, at det er fordi mit Windows ikke er fuldt opdateret, af en eller anden grund fejler mit Windows hver gang jeg prøver at opdatere. (Og nej, det er ikke en ulovlig version jeg har).