Avatar billede amx_dk Nybegynder
26. februar 2007 - 11:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af PC til erhvervs brug

Jeg skal bruge en ny pc i mit firma. og står så overfor det store valg, omkring hvor man skal købe den. Jeg vil gerne købe den et sted hvor de har go kundeservice, og har som sådan ikke noget imod at betale lidt mere for det.

PC'en skal kunne stå tændt 16-20 timer om dagen hele ugen, må ikke larme for meget og så skal den kunne bruges til photoshop osv. Den skal have en stor HD og minimum 2gb ram.

har i nogle gode bud?
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2007 - 11:44 #1
Kig på SHG.dk og tjek Deres prækonfigureret maskiner. De findes i flere prisklasser, og vil dække dine behov ganske fint.

SHG har en god kundeservice, og er et solidt velrenomeret firma.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
26. februar 2007 - 11:54 #2
Jeg syntes det ser lidt plastic ud. altså pc kabinettet.  så der kom lige 2 krav mere på. Det skal se ordentligt ud, og så må det ikke være AMD (det sidste er en lang historie)
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2007 - 12:15 #3
De findes jo også med Intel basering :D

Kvaliteten af kabinetterne er ikke dårlige. Her er det mere din smag der spiller en rolle. Har du overvejet at vælge en laptop til formålet ?

Boede jeg i nærheden af dig kunne jeg sætte det op for dig.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
26. februar 2007 - 12:26 #4
Har en laptop og en stationær nu. men skal bruge en pc mere. og det må ikke være en laptop.

du har nok ret. det er nok bare mig der syntes de ser lidt crappy ud. men det gør da at jeg ikke er interreseret i dem.

hvad med dell, hp eller zitech?
Avatar billede vincentvega Nybegynder
26. februar 2007 - 12:34 #5
Hmmm. Det er jo svært at sige. Men det her kan det du spørger efter !

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/precn_690?c=dk&l=da&s=pad
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2007 - 14:10 #6
HP og Dell er ret velkendte producenter, hvor Zitech efter min mening er lidt en skrabproducent.
Avatar billede huset Praktikant
03. marts 2007 - 08:24 #7
Er det ikke ved at være tid til feedback
Avatar billede amx_dk Nybegynder
03. marts 2007 - 13:46 #8
Jeg har købt dell
Avatar billede huset Praktikant
03. marts 2007 - 13:50 #9
Cool pointfordeling og velbekomme
Avatar billede vincentvega Nybegynder
03. marts 2007 - 17:30 #10
Tak for det :)