Avatar billede cmy Nybegynder
26. februar 2007 - 22:43 Der er 1 kommentar

Skærme

Hej!

Er der mulighed for at købe en adapter til en MAC MINI så man ka kører 2 skærme samtidig ??
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
03. marts 2007 - 01:59 #1
ja, kan du med en DVI splitter, men, du vil se det samme på begge skærme, du kan ikke sætte det op så du får et større skrivebord, du får det samme billede på begge skærme,
Og det gør du fordi du trækker billedet fra den samme udgang.