Avatar billede kokholm Nybegynder
28. februar 2007 - 21:18 Der er 1 løsning

TYPO3 Programmør / designer til del-opgaver

Hej,

Jeg søger kontakt til en TYPO3 programmør / designer som er interesseret i at hjælpe mig med oprettelse af mit firmas hjemmeside.

Det vil måske være en fordel om du har lavet hjemmesider til eks. ejendomsmæglere o. lign. typer hjemmesider...

Jeg forestiller mig at du skal hjælpe mig med basis opsætning af hjemmesiden. Efterfølgende vil jeg, som jeg kommer fremad med siderne, bede dig om hjælp til div. del-opgaver.

Opgaven kan for den rette laves i "fritiden" - dvs. jeg har ikke for nuværende nogen bestemt deadline for hvornår siden skal stå helt færdig...

Aflønning aftaler vi selvfølgelig forud og betalingen kan evt. også ske løbende efterhånden som del-opgaverne laves færdig.

Har du nogen referencer til sider du har lavet eller eksempler på opgaver du har lavet vil det selvfølgelig være en fordel.

Smid din mail / kontaktoplysninger hvis du er interesseret i at høre nærmere om opgaven.

Mvh. Ole Kokholm.
Avatar billede kokholm Nybegynder
23. august 2011 - 10:19 #1
lukker