Avatar billede yumatci Nybegynder
04. marts 2007 - 09:03 Der er 3 kommentarer

elektronik sensor

Hej
jeg skal til at lave en lille bil der kan køre. men den skal så have en sensor foran sådan den kan sense så snart den er tæt på et eller andet f.eks en mur og så skal den dreje.. Men hvilken sensor skal man bruge og hvor kan jeg evt læse noget om dem?
Avatar billede oz3tl Nybegynder
05. marts 2007 - 02:52 #1
Du burde lige få kikket på nogle af de ? du har stillet tidligere da der er flere som venter på handling fra din side af.

M.V.H.
TLV
Avatar billede yumatci Nybegynder
05. marts 2007 - 19:48 #2
Okay det må i undskylde har besvaret dem nu :) har bare ikke rigtigt tænkt over det sorry :S
Avatar billede kfz Nybegynder
05. marts 2007 - 20:04 #3
hvis du skal bruge en "universal" afstandsmåler, så vil en infarød sender og modtager kunne bruges... har selv lavet noget lignende på et tidspunkt... vil lige se om jeg stadig har nogle noter fra projektet...