Avatar billede nil.dk Nybegynder
08. marts 2007 - 15:36 Der er 7 kommentarer

højde på <LI> i Firefox

I IE kan jeg bruge height på et <li>-element uden at anvende display:block. Men det fungerer ikke i Firefox.

Er der en måde hvorpå jeg kan sætte afstand mellem menupunkterne, så det virker i begge browsere. Line-height kan jeg ikke bruge pga noget navigation.
Avatar billede roenving Novice
08. marts 2007 - 15:47 #1
Hvad med margin-top og/eller -bottom ?-)
Avatar billede notes2c Nybegynder
08. marts 2007 - 15:47 #2
Efter min mening er line-height det helt rigtige til lige den opgave. Hvorfor kan du ikke bruge line-height. Alternativt kan du specificere det på selve elementet <li style="line-height: 30px;">Test</li>
Avatar billede nil.dk Nybegynder
08. marts 2007 - 15:56 #3
Årsagen til at jeg ikke kan bruge line-height er lidt svært at forklare, men der er lavet en blå kant uden i højreside af menuen, der markerer hvilket niveau der er aktivt. Og den er lavet vha en border-right... bruger jeg line-height, vil der komme hakker i denne blå streg.
Avatar billede notes2c Nybegynder
08. marts 2007 - 15:59 #4
Kan du ikke vise koden eller kaste et link
Avatar billede roenving Novice
08. marts 2007 - 16:03 #5
Så er det måske padding-top, du skal bruge ?o]
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2007 - 14:02 #6
<ole>

nil.dk >> smid et link ... det lyder, somom du laver andre fejl  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede nil.dk Nybegynder
09. marts 2007 - 14:17 #7
<nil>
hehe.. ja nu er det ikke mig der laver det, jeg prøver blot at hjælpe. Jeg kan ikke lige smide et link, da det ligger på intern udvikling, men lad mig finde noget kode frem.
</nil>