Avatar billede enola Nybegynder
14. marts 2007 - 18:49 Der er 8 kommentarer

Hvorfor vil Live Messenger ikke virke på Windows vista?

Jeg har lige købt ny bærbar med windows Vista, og så har jeg installeret Windows live messenger og det vil ikke virke? Den skriver: "Messenger er holdt op med at fungere" Så står der nede under "et problem var skyld i at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besed hvis der findes en løsning" Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?
Mange tak
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. marts 2007 - 08:14 #1
den er ikke kompatibel men vista i nu ,,,brug skype eller yahoo eller icq
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. marts 2007 - 08:16 #2
hov du kan bruge en der hedder, trillian messenger ,som bruger msn konto og flere mm
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. marts 2007 - 08:17 #3
den er iøvrigt kanon fordi den ikke bruger så mange ressourcer som msn messenger
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. marts 2007 - 08:48 #4
har lige fået en melding fra microsoft, der er noget på vej,, ang msn messenger
kan bare ikke forstå at du vil bruge den, de har ikke løst problemet i nu med web cam på messenger det giver også problemer, så vent vent og vent hvis du absolut vil bruge msn
Avatar billede draco999 Nybegynder
15. marts 2007 - 10:43 #5
Nu skal det så lige siges at Vi er flere her ( sidder pt i et Klasse Lokale hvor op til flere af os køre vista) og der har kun EN ud af xxx haft problemer med MSN LIVE, det eneste der skulle til var en geninstallering af programmet så virkede det fint.
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. marts 2007 - 10:47 #6
ok det er fint men den er også lige blevet opdateret
Avatar billede draco999 Nybegynder
15. marts 2007 - 11:11 #7
Som jeg skrev  Geninstaler *S*
Avatar billede ynnot Nybegynder
17. marts 2007 - 12:42 #8
Er det Live Messenger eller Vista, der skal geninstalleres?
Vi har også rodet MEGET med problemet. Er det ikke noget med, at man kan undtage Defenderen (eller noget andet i Vista), så Messengeren tillades at passere??