Avatar billede pacman Nybegynder
16. marts 2007 - 14:37 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

ipaq med pcmcia jacket - trådløst netkort

Hej!
Jeg har efterhånden researchet en del på hvad jeg skal have fat på af trådløst netkort til min ipaq. (ipaq h3600 med PE2036C Expansion Jacket)
Synes godt nok det er svært at finde rundt i.

Jeg leder efter et pcmcia wifi kort min pda vil æde.
Den bedste side jeg umiddelbart er nået frem til, er http://www.pocketpcfaq.com/peripherals/pccardwirelesslan.htm

Dog er der massere af broken links etc. til de drivere der ligger.

Så spørgsmålet går på.

Hvad vil i mene jeg skal bruge af pcmcia kort til min ipaq?
Den kører win ce 3.0 + pocket pc 2002 (så vidt jeg ved)

Det skulle også gerne være noget der er til at finde i en dansk netbutik.
Avatar billede LNG.DK Novice
20. marts 2007 - 13:09 #1
Du vil helt sikkert opleve masser af problemer med at få det til at køre problemfrit. Hvis du skal bruge WiFi vil jeg næste anbefale dig at du køber en ny PDA hvor dette er indbygget.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2007 - 10:02 #2
jeg har haft 36xx serien og du får det ikke til og køre perfekt .
Du vil opleve af ikke altid fanger den netkortet samt at den låser så jeg kan kun give "diggs" ret køb en med wifi indbygget der er masser på dba .
Avatar billede pacman Nybegynder
01. april 2007 - 21:15 #3
Håber stadig på et godt bud.. Men jeg må nok hellere lukke spm snart.
Avatar billede pacman Nybegynder
12. april 2007 - 17:24 #4
ingen løsning aparently. - jeg går selv på jagt lidt..