Avatar billede coderdk Praktikant
16. marts 2007 - 19:29 Der er 1 løsning

Dygtig OOP programmør(er) søges

Hejsa!

Dette er KUN relevant for folk i umiddelbar nærhed af københavn!

Jeg starter snart som CTO/udviklingschef i en ny virksomhed, og skal I den forbindelse både ansætte nogle dygtige programmører, samt bruge nogle på freelancebasis også.

Det er vigtigt at du er struktureret og kan arbejde selvstændigt ud fra en kravspecifikation. Du skal være stærk i OO PHP5.

Vi bruger PEAR DB og PHP Application Tools' template system, patTemplate: http://trac.php-tools.net/patTemplate - Så det er et stort plus hvis du har kigget på det, og kan det. MySQL er databasebackend.

Send mig en lille klasse jeg kan kigge på, en liste med referencer og hvis du er interesseret i fastansættelse, lidt om dig selv.

Hvis du er interesseret i freelancing, så igen referencer og din sædvanlige timepris.

Jeg starter først den 1. maj, så det er ikke helt sikkert at der sker så meget indtil da.

Send til lars+jobs at coder prik dk så vender jeg tilbage til Jer!
Avatar billede coderdk Praktikant
09. april 2007 - 20:50 #1
...