Avatar billede kokholm Nybegynder
19. marts 2007 - 15:30 Der er 1 løsning

Email formular med filvalg

Hej,

Hvem kan hjælpe mig med at lave en asp-formular (se nedenfor) hvori den besøgende kan vælge hvilken pdf-fil som ønskes tilsendt automatisk på email. (Jeg har ASPMAIL komponenten installeret på serveren)

Ligeledes vil jeg gerne have at formularen skriver de indtastede værdier ind i en access database.

Håber jeg har gjort mig nogenlunde forståelig...

// Ole.

O  Filvalg 1
O  Filvalg 2

Navn:
Adresse:
Postnr - By:
Telefon:
Mobil:
Email:
Bekræft Email:

Bemærkninger:
Avatar billede kokholm Nybegynder
19. marts 2007 - 18:37 #1
Flytter spørgsmålet.