Avatar billede msoee Nybegynder
19. marts 2007 - 20:30 Der er 3 kommentarer

Image marks, hvordan fjernes de?

Hej eksperter

Sidder og roder med et IT projekt til skolen. Og er efterhånden nogenlunde færdig, har et par finesse rettelser jeg gerne vil have gjort.

#1 Når jeg klikker musen ned på min menu, kommer der en markering rundt om knappen (som standard for alle browsere tror jeg), hvordan fjernes denne vha css?

#2 Flash animationerne bliver "click-able" når siden vises i IE, kan jeg ændre måden de bliver vist på, så jeg ikke får denne irriterende kant når folk kører musen over flash-området?
Avatar billede mcardle Nybegynder
20. marts 2007 - 10:44 #1
#1: Ved ikke helt hvad du mener. Kan du udybe det lidt, evt. et billede eller koden.

#2: Det kan du ikke gøre noget ved. Det er en safety-feature, så man selv kan bestemme om man vil tillade indholdet.
Avatar billede msoee Nybegynder
21. marts 2007 - 09:09 #2
Hej mcardle

www.msoee.dk/nytsynphp

Her har du sitet :)

Angående #2 - så mener jeg ikke clickable i bogstaveligt stand, for det ved jeg godt de skal være, derimod snakker jeg om at der kommer en hover effekt når man kører musen over i IE, det gør der ikke i Firefox.
Avatar billede mcardle Nybegynder
21. marts 2007 - 12:27 #3
#2 Det er vidst kun, hvis du kører i ny visning, ikke i classic. Men der er nok ikke nogen måde at fjerne det på...