Avatar billede mortensen Nybegynder
21. marts 2007 - 21:46 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

JOOST (Internet TV). Interesseret i en invitation?

Jeg kan læse at folk tidligere har manglet invitationer til Joost. Bla.a mig selv. Jeg har nu haft det i et stykke tid og har 2 invitationer. Send fornavn, efternavn og e-mail. Tror gerne du må lyve (uden dog at vide det) dog ikke med din email, da din kode blir sendt til din mail adresse.
Bemærk send kun din mailadresse hvis du kan aktivere din konto (som er gratis) inden kl 18 imorgen.

Mail modtaget fra joost:

"Hi again,

Just in case you missed the email that we sent last week, we wanted to let you know that you still have 2 tokens left to use to invite friends to use Joost.

Tomorrow, at 18.00 GMT we're shutting down the invitation systems and we'll expire all unused invitations.

So - time's running out!

To invite your friends to Joost, go to https://www.joost.com/betatest/invitations.html and fill in the form. Your friends will get instant access and you will be the hero of the hour.

Got Mac?  Don't forget that there's now also a Macintosh Intel version of Joost - so invite your Mac-based friends too!

Thanks for helping us test Joost so far.  Your time and feedback is truly appreciated.

Cheers

The Joost Team
--
You are receiving this email because you are a Joost beta tester (The Venice Project). If you no longer want to be a beta tester, please send an email to support@joost.com with the subject line: Please Remove
Avatar billede kox Nybegynder
21. marts 2007 - 22:31 #1
Du har ikke skrevet mailadresse, men jeg vil gerne have en: paaskenissen(snabela)gmail.com
Avatar billede scifo Nybegynder
21. marts 2007 - 22:43 #2
også gerne her, mange tak: scifo.private[at]gmail.com
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. marts 2007 - 22:44 #3
Det vil jeg også:
norbert01@gmail.com
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. marts 2007 - 22:44 #4
ØV - scifo kom først :-)
Avatar billede mortensen Nybegynder
21. marts 2007 - 22:51 #5
kox -> giv besked om hvilken navn du vil ha den i: fornavn + efternavn + email (email skal fungere) Jeg har din email. Blot til forklaring for andre. Når det ankommer Navn*2 får du en mail fra Joost og du er straks igang med free TV
Avatar billede mortensen Nybegynder
21. marts 2007 - 23:23 #6
norbert -> Jeg er nybegynder på 40+
Så jeg tjecker lige om folk har besvaret spørgsmål de har stillet. Skal lige finde ud af hvordan jeg gør
Avatar billede mortensen Nybegynder
21. marts 2007 - 23:52 #7
Norbert -> Jeg får ikke svar fra de første på listen.
Ved du har været her længe. MEN:
Er det ikke bedst jeg venter til imorgen og kommer hjem fra et McJob jeg ikke har?
Vil forsøge at svare de førstige / tørstige - og dem der har besvaret deres spørgsmål først.
???    c,")
Avatar billede norbert_ Nybegynder
22. marts 2007 - 00:01 #8
Helt fint for mig :-)
Avatar billede mortensen Nybegynder
22. marts 2007 - 00:58 #9
norbert -> Jeg er MEGET MEGET træt. Jeg kigger på det torsdag formiddag. Hved ikke om det er muligt at ligge koden ud her, men tror det ikke. Og iøvrigt er der en der har svinet mig til, uden grund og han skal da ikke lige score joops fra fornuftige mennesker. Så må han vente.Jeg forsøgte bare at hjælpe og straks blir man stamped.
Jeg er bare en træt gammel mand +40 uden erfaring.
God nat
Skriv live hvilke ord i vil bruge som fornavn og efternavn + naturligvis en realistisk email. (evt bare en alternaretiv). Ellers kan jeg ikke hjælpe jer.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
22. marts 2007 - 01:04 #10
Hvis du skriver din mail til mig på min mailadresse, kan du få de oplysninger, du vil have med det samme.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
22. marts 2007 - 01:08 #11
norbert01@gmail.com
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
22. marts 2007 - 08:45 #12
jeg er ogsaa interesseret: madsns(at)gmail.com

mvh
Mads
Avatar billede kox Nybegynder
22. marts 2007 - 17:25 #13
Kommentar: zandyx
21/03-2007 22:51:16 Ved ikke rigtigt hvad du mener. Jeg er igang. Tak for det!
Avatar billede groop Nybegynder
22. marts 2007 - 17:26 #14
Hm - jeg har ikke modtaget en sådan mail og jeg er betatester :)
Avatar billede mortensen Nybegynder
22. marts 2007 - 19:49 #15
groop -> afhænger af hvor længe man har haft det.
kox - > selv tak. Rart at kunne hjælpe.
Til alle andre -> Beklager, men Tak for Jeres interesse.
Jeg lukker her
Avatar billede kox Nybegynder
22. marts 2007 - 19:56 #16
Du får lige lidt af det blå ;o)
Avatar billede mortensen Nybegynder
22. marts 2007 - 20:06 #17
kox -> jeg takker. Ha en God aften
Avatar billede mortensen Nybegynder
22. marts 2007 - 20:08 #18
nobert -> Jeg takker og god aften til dig også
Avatar billede scifo Nybegynder
23. marts 2007 - 19:34 #19
zandyx:
Fornavn: Kris
Efternavn: Hansen
Email: scifo.private[at]gmail.com

/Scifo
Avatar billede mortensen Nybegynder
23. marts 2007 - 19:43 #20
scifo -> har desværre ikke flere.
Avatar billede arkanis Nybegynder
08. april 2007 - 22:02 #21
hey
nikolaj vindelbo
vindelbo@hotmail.com