Avatar billede one Nybegynder
26. november 1999 - 15:31 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

ADMIN en til.......

migogmig  samt migtheman er den samme person.  bevis

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6599

se migtheman har oprettet spørgsmålet men migogmig kommentere og vil havde det gjort bedre

husk lige at i11uzion skal havde sine point

Andreas
Avatar billede i11uzion Nybegynder
26. november 1999 - 18:06 #1
one>>> Heh tak for det... :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 14:04 #2
hvad med bare at bruge "Tip en ven funktionen" så vi andre ikke spilder så meget tid på at få en mail om det her?
Avatar billede one Nybegynder
27. november 1999 - 16:48 #3
øhhm  esben  ADMIN en til....  burte det ikke være  nok til at fortælle små grødhjerner som dig at det er til admin?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 16:50 #4
jamen tror du ikke der er større chance for at han ser det hvis du bruger Tip En ven?

selv GRØDHJERNE!
Avatar billede one Nybegynder
27. november 1999 - 16:54 #5
esben stop jeg gider ikke mere, du får ret og jeg får fred, det er jo sådan du kan li det
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 17:21 #6
det var bare lige for at give dig et godt råd om at bruge den der funktion en anden gang, men hvis du ikke vil være modtagelig for gode råd kan du blive fri
Avatar billede one Nybegynder
27. november 1999 - 17:27 #7
esben  du siger tip en ven funktion  derfor er der ingen som siger at admin  kigger alligevel  inden du kigger vel!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 20:05 #8
eeeh jo smarte, så får han jo en mail, ikke?
Avatar billede one Nybegynder
27. november 1999 - 20:14 #9
jo men hvem siger at han tjekker spørgsmålet fordi han har fået en mail fra mig  før du tjekker det,?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 20:28 #10
min pointe er at du skal skrive til ham personligt i stedet for at oprette endnu et spm...
Avatar billede one Nybegynder
27. november 1999 - 20:29 #11
hvorfor  så bliver andre brugere jo ikke opmærksom på det
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 20:33 #12
jeg er da personligt også ligeglad med om "migogmig og migtheman er den samme person"
det tror jeg også de fleste andre er, hvorimod det er vigtigt at admin får det at vide, så han kan se på det.

så derfor behøver du ikke at fortælle os det, men blot at skrive til admin...

kan du huske at du også selv blev pissed over den der fødselsdags-ting, det her er da det samme...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 20:34 #13
pointe: hvis admin skal have noget at vide og det egentlig er ligegyldigt for de andre brugere, kan man sgu lige så godt bare bruge tip en ven funktinen...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 20:35 #14
funktionen...

eller skrive direkte til ham
Avatar billede i11uzion Nybegynder
28. november 1999 - 00:58 #15
cyberdims>>> Du kunne jo eventuelt også bare slappe lidt af...
Avatar billede spacey Nybegynder
28. november 1999 - 12:00 #16
Cybersnot>>> ER man lidt sur her til aften???

Eller har man bare nogle aggresioner som Andreas skal udsættes for?

/Spacey
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. november 1999 - 15:08 #17
jeg ved ikke hvad der skete for mig i går hhehehehe