Avatar billede cordion Nybegynder
23. marts 2007 - 13:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lvhidsrv? hvad er det?

jeg fatter hat... har brug for hjælp hurtigt... når windows er startet op er der en system process der sidder sluger hele min maskines resourcer
processen hedder lvhidsrc
jeg gætter mig til at det er et eller ander human interface device source eller hvad det skulle være...
men jeg kan ikk finde ud af hvad det er for en fil
problemet kom lige så snart windows update opdaterede min tv tuner
hvis jeg søger på filen, så kan den ik findes, og min computer er sat til at vise gemte filer

er der nogen der ved hvad det er for noget?
Avatar billede cordion Nybegynder
23. marts 2007 - 13:23 #1
ups den næste er det rigtige navn lvhidsrc
Avatar billede overchord Nybegynder
23. marts 2007 - 14:16 #2
http://www.whatsrunning.net/whatsrunning/QueryProcessID.aspx?Process=3587

Ifoelge denne er det et phillips TV kort (LifeView 3000?)

Samme info her samt lidt mere:
http://www.file.net/process/lvhidsvc.exe.html