Avatar billede amsxae Nybegynder
25. marts 2007 - 18:17 Der er 1 løsning

phpbb til vbulletin!

Halløjsa!

Jeg er i færd med at sætte et vbulletin board op, som skal erstatte mit nuværende phpbb board. Men jeg ville meget gerne ha' overført alle vores profiler og forummer fra det gamle phpbb til det nye vbulletin. Sådan at vores medlemmer ikke til at registrer en konto igen, og jeg ikke skal bruge oceaner af tid på at oprette alle forummerne igen. Hvis muligt, også gerne alle indlæg.. !?

Er dette muligt? Og hvis ja, er der nogle geniale eksperter der kunne hjælpe mig med dette? Evt. mod betaling?

-Anders
Avatar billede amsxae Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:54 #1
Glem det