Avatar billede l4sse Nybegynder
26. marts 2007 - 21:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PDF filer (sætte sammen)

Har fået en bunke PDF filer med 1 side tekst i hver fil.
Er det muligt at sætte dem sammen til 1 fil med flere sider..??
har kun Adobe reader.
På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2007 - 21:22 #1
med acrobat reader nej, det er KUN til at læse PFD dokumenter, og selv hvis du havde acrobat eller indesign er det ikke sikker du kan (hvis filen er beskyttet mod redigering)
Avatar billede karl-ove Nybegynder
26. marts 2007 - 22:07 #2
Edocprinter Advanced version kan løse dit problem. Har en Drag to pdf-funktion
Koster kr 355 + moms for en licens. Bruger det selv dagligt !

http://www.pdfprinter.dk/edocprinter-pdf-pro/edocprinter.html
Avatar billede karl-ove Nybegynder
26. marts 2007 - 22:11 #3
Iøvrigt kan du med Edoc-drag funktion konvertere fra alle mulige andre formater (doc,xls mm.) til pdf og samle dem i din valgte rækkefølge i samme arbejdsgang.
Vi bruger Edoc som pdf-printer til Concorde-C5 blandt andet og danner på den måde et arkviv for alle fakturaer fra C.
Avatar billede falster Ekspert
27. marts 2007 - 14:06 #4
Der er en gratis mulighed med PDFTK (Pdf toolkit). Angus Johnson har lavet en udmærket brugergrænseflade. Download her - allernederst - Full installation (includes PDFTK).

http://www.angusj.com/pdftkb/
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2007 - 11:47 #5
nej
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2007 - 11:51 #6
adamski3004 hvad siger du nej til ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2007 - 15:38 #7
SB tjek hans kommentarer i div. spørgsmål :)