Avatar billede jesperskov Nybegynder
27. marts 2007 - 21:51 Der er 5 kommentarer

Programmeringsopgave - Google API

Hej Eksperter,

Mig og en kammerat står inden længe for at skulle åbne en ny service, som er baseret på googles api-teknologi, som benyttes på fx findvej.dk.

Jeg kan desværre ikke komme ind på selve konceptet her, udover at det drejer sig om at få forskellige ting plugget ind på kortet og gøre det overskueligt, samt nemt at finde rundt.

Til dette projekt søger vi nu en programmør, som meget gerne har erfaringer med Google Api. Arbejdet er selvfølgelig ikke gratis, så derfor vil der også være en lille løn.

Har dette din interesse, send mig gerne en mail på jesper @ qtag.dk. Fortsat god dag.

Mvh. Jesper Skov
Avatar billede jesperskov Nybegynder
28. marts 2007 - 21:28 #1
Har vi slet ingen interesserede herinde?
Avatar billede olebole Juniormester
29. marts 2007 - 16:55 #2
<ole>

Måske "... lille løn" bærer en del af ansvaret  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede jesperskov Nybegynder
29. marts 2007 - 22:54 #3
Lille løn er ikke ment på den måde, da programmøren selvfølgelig skal blive fint betalt, for det stykke arbejde han/hun laver. Dog regner jeg ikke med at det er et kæmpe projekt, som tager oceaner af tid.
Avatar billede nico26 Nybegynder
30. marts 2007 - 19:20 #4
hej

Jeg har lavet en "klon" af findvej.dk på http://www.gloap.dk

Du kan finde mine kantaktopysninger her http://www.nlundgaard.dk/kontakt.aspx
Avatar billede bauerdata Nybegynder
29. april 2007 - 16:48 #5