Avatar billede mb2000 Novice
29. marts 2007 - 17:30 Der er 10 kommentarer

Leder efter server plads

Jeg har indtil nu haft min egen server i kælderen, men nu må det være på tide at få den ud i byen, hvem er bedst og billigst med serverplads, jeg hoster (i kælderen) hjemmesider med ftp adgang og mail, intet andet. Det skal IKKE være mig egen maskine.
Det drejer sig om ca. 40 forskellige sider/kunder
Avatar billede ttopholm Nybegynder
29. marts 2007 - 19:12 #1
Jeg går udfra du søger en lejeserver.

Hvad trækker du i trafik og hvad operativ system skal maskinen kører.

Vil du slev styre den eller skal alt være styret af det pågældende firma
Avatar billede mb2000 Novice
29. marts 2007 - 22:57 #2
Styresystemet er hip som hap lige kører min egen xp med apache m.m.
Men jeg skal kunne styre den selv mht. kunder som ligger dermed deres hjemmesider og mail
Avatar billede mb2000 Novice
29. marts 2007 - 22:57 #3
Nååå ja trafikken er så som så ikke noget vildt
Avatar billede ttopholm Nybegynder
29. marts 2007 - 23:17 #4
hvad prisleje har du tænkt dig om mdr. sådan cs.
Avatar billede mb2000 Novice
29. marts 2007 - 23:19 #5
jeg ved ikke hvad sådan en løsning koster, jeg har selv en side liggende hos Surftown det koster 9 kr om måned men som sagt ikke nogle ide om en server leje
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. marts 2007 - 07:36 #6
Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk. unitspeed.dk har dedikeret servere. Du kan evt prøve at skrive til dem og se hvad de kan tilbyde. Jeg ved ikke helt om intergate.dk tilbyder servere.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
30. marts 2007 - 08:18 #7
skal den ligge i danmark eller er tyskland fin.

det er en del billigere i tyskland.

måske er en virtual server fin. med den har du stadig fuldadgang til systemet og den ligger vel omkring de 400 kr ex. moms om mdr
Avatar billede mb2000 Novice
03. april 2007 - 18:03 #8
Her hørt om web10 hvad siger i til dem ?
Avatar billede it-dk Nybegynder
03. april 2007 - 19:57 #9
Jeg har kun haft dårlig erfaring med nedetid, problemer med mails osv. Jeg har valgt ikke at bruge dem mere.
Avatar billede mb2000 Novice
03. april 2007 - 23:00 #10
Hvem har noget ala web10, det virker som en god ide med en løsning hvor jeg kan lægge 10 domainer op pr. "plads"