Avatar billede decaroaps Nybegynder
11. april 2007 - 21:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dygtig Webudvikler Søges

Decaro ApS er en ny, kreativ og dynamisk virksomhed i opstartsfasen. Vi beskæftiger os med udvikling af webapplikationer, samt løsninger inden for video og streaming.

Vi kan tilbyde gode arbejdsomgivelser i et uformelt miljø, samt løn alt efter kvalifikationer. Virksomheden er placeret i Taastrup, hvor du også vil arbejde fra hovedparten af tiden. Til tider vil det dog også være muligt at arbejde hjemmefra.

Du vil hos os indgå i et energisk og ungt team, hvor lyserøde sko fra kawasaki er ligeså velset som det nyeste suit fra Boss. Hvor nye idéer opstår dagligt, og hvor mangfoldigheden lever i bedste velgående.

Firmaet har travlt og derfor søger vi nu følgende profil til at indgå i vores team.

Erfaringsmæssig baggrund:

    PHP5 (OOP)
    MySQL (evt. PostgreSQL)
    Javascript (AJAX)
    XHTML/DHTML
    CSS
    Evt. Ruby (rails) og Perl

Du har mindst 2 års erfaring med udvikling af websites og backendløsninger. Hos os er usability og brugervenlighed i højsædet.

Du kan samarbejde og indgå aktivt i et team. Samtidigt bør du kunne arbejde selvstændigt med din laptop hvis situationen kræver det.

Vedhæft relevante referencer ved din ansøgning og send denne til:

Decaro ApS
Dybendahl Allé 12
2630 Taastrup

- Eller på mail: info@decaro.dk

Mærk kuverten, eller skriv ”Ansøgning” i emnefeltet på email.

Har du spørgsmål kan du ringe til Adm. Direktør Kasper Holtze på telefonnummer (+45) 70 222 615 på hverdage fra 9-16.
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. april 2007 - 18:44 #1
Vil gerne anbefale at arbejde for Kasper, han er yderst rimelig og effektiv med sin del af arbejdet :) ... (forsøger at udleve min filosofi om ikke kun at udtale mig når jeg har noget negativt at berette)
Avatar billede decaroaps Nybegynder
06. maj 2007 - 17:41 #2
Lukket