Avatar billede denz Nybegynder
14. april 2007 - 17:59 Der er 1 kommentar

Session problem! hurtig hjælp!

Hey står her og lige har smækket en side op på en server jeg aldrig har haft problmer med i forhold til sessions, men her da jeg smækkede den op kom den med den her fejl:

Warning: session_start() [function.session-start]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid/gid is 1036/80 is not allowed to access /var/tmp owned by uid/gid 0/0 in /usr/home/web/web185893/include/dbconn.php on line 2

Fatal error: session_start() [<a href='function.session-start'>function.session-start</a>]: Failed to initialize storage module: files (path: ) in /usr/home/web/web185893/include/dbconn.php on line 2

har så prøvet og fjerne session start.. men så virker siden jo ikke korrekt med mine sessions

Hvad gør jeg ?

Mvh Dennis
Web-designer // No Zebra, Århus
Avatar billede johan.o Nybegynder
14. april 2007 - 18:28 #1
Måske denne tråd kan hjælpe dig...

http://www.i-know.dk/spm/4095

Mvh. Johan