Avatar billede freeman Nybegynder
19. april 2007 - 08:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Send mail til mange medlemmer (5000stk)

Hej

Jeg sidder i en organisation, hvor vi jævning har brug for at sende en mail til vores medlemmer omkring at der er kommet et nyt nyhedsbrev, specielle begivenheder osv. Modtagerne kan (ofte) ikke modtage HTML mails, så det skal bare være i plain-format.

Jeg har mailadressen i et Excel doc, med alle emails horisontalt listet (som er et udtræk af WinKas systemet). Tidligere har jeg 'pastet' det ind i Thunderbird, men den kan ikke indeholde mere end 1500 mails i BCC. Og generelt kan det siges, at den ofte bliver ustabil og går ned.

Er der nogen som kender et stykke gratis software som kan klare ovenstående.. Det vil være rigtig dejligt hvis man kunne indsætte afsender-email, men ikke et krav..
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
19. april 2007 - 08:45 #1
Jeg bruger selv et program til det du efterlyser - desværre ikke gratis hvis du vil have det let - $100.

Den kan dog bruges i en gratis udgave - men så skal databasen deles op i stykker af 100 - lidt besværligt med 5000 adresser.

Ellers er programmet kanont - kan flette ind i HTML-mail osv osv.

...og URLen: http://www.group-mail.com/asp/common/purchase.asp
Avatar billede passiflora Juniormester
19. april 2007 - 09:13 #2
Jeg bruger at sende mails direkte fra xls. Mailsene bliver så sendt enkeltvis til vore kunder, med eget navn på mm.
Avatar billede freeman Nybegynder
19. april 2007 - 09:31 #3
fotograf>>  Jeg tror desværre at det er lidt for meget for vores organisation, da vi er non-profit, og derfor ikke har de store kapital til programmel.

sbrander>> Hvordan kan det lade sig gøre?
Avatar billede passiflora Juniormester
19. april 2007 - 09:50 #4
Har bygget et par makroer, som sammensætter mailen, og sender den ud via vor mail program, her i huset bruger vi notes.

Så ligger den som sendt post i din udbakke, fejl / ikke leverede i din indbox ...
Avatar billede freeman Nybegynder
28. juni 2008 - 19:55 #5
lukker.. valgte at købe et program istedet