Avatar billede prayer Nybegynder
25. april 2007 - 22:59 Der er 3 kommentarer

Sprogpakke til Sony Ericsson Mobil ?

Hej !!!

Jeg har virkelig brug for hjælp..

Jeg skal til at bestille en mobil telefon en af følgende:

W880i
W950i
M600i

Men der er ikke dansk sprog på den ..

Det jeg har brug for er T9 ordbogen, den skal være på dansk,
Menu sproget er ligemeget, men ordbogen skal være på dansk!

200 point til ham der løser mit problem !
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2007 - 23:10 #1
der er da dansk T9 i den første mpdel, nummer 2 og 3 har ikke, da de har qwerty tastatur.
Avatar billede prayer Nybegynder
25. april 2007 - 23:19 #2
Er ikke helt med .....

Bliver
W950i
M600i
Ikke lavet med dansk tastatur ??

Og jeg køber dem i udlandet , hvor der ikke er dansk sprog til dem...

Kan man ikke få en sprogpakke man installere ?
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2007 - 23:26 #3
1 de 2 telefoner med qwerty tastatur, har IKKE t9 (de har jo et rigtigt tastatur), og derfor er der ikek behov for T9.

2. det vil være meget meget lidt smart ikke at købe den i dk, dels pga tastaturet som du selv skriver, og 2 pga garantien, den vil du ikke ahve hvis du ikke køber den i DK.