Avatar billede kimooo Nybegynder
01. maj 2007 - 11:13 Der er 9 kommentarer

Kold og varm vand i samme glas uden det blander sig?

Nogen der ved om det kan lade sig gøre og evt. hvordan?

Mvh Kim
Avatar billede off-line Nybegynder
01. maj 2007 - 11:30 #1
Du har stillet 12 spørgsmål, men ikke lukket et eneste af dem, men det kan
i alt fald lade sig gøre.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. maj 2007 - 11:46 #2
Det kan lade sig gøre at opnå denne effekt. Laget mellem det kolde og varme vand hedder et springlag. Fænomenet forekommer i naturen i både ferst- og saltvand, men jeg tvivler på at du kan lave det "med vilje" i et glads
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. maj 2007 - 13:38 #3
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=kimooo&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Du har mange åbne spørgsmål og du vender ikke tilbage med feedback + du opretter samme spørgsmål i flere forums på samme tid....

Gider du ikke godt lige få fixet dette???!!
Avatar billede Jensen DK Novice
01. maj 2007 - 14:16 #4
Jeg har set flere ,når de først, har fået løsningen på et spørgsmål, så hører vi ikke mere til dem.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
03. maj 2007 - 11:16 #5
man burde kunne give en form for "straf" til folk der ikke kom med respons på de spm de selv havde oprettet samt ikke lukkede spm ogl.

Hvad straffen skulle være har kej ikke lige et foreslag til, men noget der kan mærkes
Avatar billede off-line Nybegynder
26. juni 2007 - 17:05 #6
kimooo - Du burde smides ud fra Eksperten, på grund af tarvelig opførsel!
Håber at mange, ligeesom jeg, bruger kalp´s e-filter, og blacklister dig.
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:06 #7
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.

Er ved at lave en liste over dårlige betalere.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. november 2008 - 12:54 #8
silbidor>Der har før dig været brugere der har ladet sig irriterer sig over det samme og også lavet offentlige lister men navne på brugere de opfattede som "dårlige betalere" eller andet.

Dette har aldrig ført noget godt med sig, hverken for dem der laver listerne, de brugere der er på listerne eller os andre, det medføre derimod en masse ævl og kævl, som vi har været forskånet for i næsten et år nu.

Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme hvordan andre skal begærte sig her på eksperten, jeg er, lige som du bare gæst her i forummet. Jeg vil dog råde dig til at lade det gå forbi og koncentrere dig om andre ting. Det kan simpelthen ikke betale sig at ærge sig over den slags
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 13:56 #9
Det kunne være at nogen tog det til sig, når det blev skrevet på den måde, og så måske satte sig ind i arbejdsgangen.