Avatar billede plysbjorn Nybegynder
02. maj 2007 - 11:11 Der er 1 løsning

Excel 2007: Indsætte linier [CTRL] og plus/minus

Hej,

Jeg har kastet mig over Office 2007 versionen (oh skræk og ve med visuelle ændringer) og er rendt ind i en irriterende overraskelse i Excel 2007.

I forbindelse med indsætning af linier, har jeg tidligere i excel 2003 kunne markere en hel linie (shift+space) og derefter bruge genvejen [ctrl]+
  • -tasten fra det numeriske tastatur. Eller tilsvarende
    • -tasten ved sletning af linier.

Den virker bare ikke i den nye version med det numeriske tastatur, omend de 2 andre +/- taster (ved siden af "0" og ".") fungerer efter hensigten.

Nu bruger jeg det numeriske tastatur meget og har vænnet mig til brugen af disse to taster, så er der nogen der har erfaringer med årsagen hertil - alternativt en løsning? Pft.

Mvh.
Plys
Avatar billede plysbjorn Nybegynder
02. april 2008 - 12:50 #1
Problem solved.

Kontakt M§ for en HotFix til Excel 2007 (dansk) KB Article Number(s): 942430