Avatar billede strych9 Praktikant
05. maj 2007 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor tager man certificerings tests i Kbh?

Jeg leder efter et Thomson Prometric testcenter i København fordi jeg er ved at geare op til at tage nogle MS og Citrix certificeringer.

De eneste jeg kan se listet på deres site er et i Brøndby og et i Hillerød. Den liste ser dog ikke så opdateret ud.
Jeg leder efter et som er lidt tættere på. Helst indenfor voldene af København, men ellers så tæt på zone 1-2 som muligt. Forslag?
Avatar billede strych9 Praktikant
05. maj 2007 - 19:41 #2
4d konsulenterne er Pearson VUE test center, så jeg ved ikke om man kan tage selve citrix CCA testen der, men mon ikke når de udbyder et decideret kursus?
Angående HP fremgår det ikke om det er et åbent test center.

Jeg ringer lige til dem på mandag, og så deler jeg point ud hvis de kan bruges. Thanks so far..
Avatar billede strych9 Praktikant
07. maj 2007 - 16:14 #3
Hos 4d konsulenterne kan man vist kun tage MS tests. I hvert fald ikke Citrix ifølge hende jeg snakkede med. Efter lidt ringen rundt til nogle numre hun gav mig fandt jeg frem til microworld.dk som vil tilbyde Citrix tests fra på mandag. De tager 1900 + moms for en Citrix test og 1600 + moms for en MS test. De ligger vist i nærheden af Nørrebro, så det er tæt nok på.

mobius6 læg et svar.
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. maj 2007 - 20:10 #4
:)